205/40/17 mi ? 205/45/17 mi ? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

205/40/17 mi ? 205/45/17 mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

JoSepHH23

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
2,381
Beğeniler
138
Yaş
27
#1
Arkadaşlar jantları buldum nasipse salı günü alıyorum fakat lastik konusunda kararsız kaldım.. Şuan araba yay falan yok orjınal yayları var 45 yanakta çok mu sırıtır lastik yoksa ince yanak 40 mı alsam ? çok kararsız kaldım araba 1.4 tdi s-rider ..Bİrde Bir şey daha var ilerdede yay almayı düşünüyorum :) şimdiden yardımlarınız için teşekürler..
 

koray.cano

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
2,720
Beğeniler
144
#2
kanka ben sana diceğimi dedim ibizalar 205/40 cuk diye oluyor birde ilerde 5cm lik yay aldın mı tadından yenmez valla ;) 45 yanak jantı boğuyor araba çok yüksek oluyor zaten yere basılmıyor biliyorsun ona göre :D
 

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Beğeniler
152
#3
215-45-17 cayır cayır sürtüyordu. 205-45 de sürter büyük ihtimal. 195-55-15 in bire bir karşılığı 205-40-17 dir. 40 yanak al kafan rahat etsin.
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Beğeniler
650
Yaş
32
#4
205 40 zaten cupranın orjınal boyutu,45 kullanmak yersız olur ıbızada
 

ERK_RS

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Kas 2009
Mesajlar
2,831
Beğeniler
81
#6
yusuf simdi baktim hesaplamalara;

45 yanak kullnirsan lastik capinda 20 mm lik bir fazlalik oluyor. bu da demek mi 45 yanakla araba yerden 1cm daha yukselecek.
ayrica lastigin cevresi de uzayacagindan hizlanman yavaslayacak..
ee tuketimin de bi nebze artacak.
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Beğeniler
650
Yaş
32
#7
yav neyın hesabı daha seat bu arabayı en buyuk jant capı olarak 17 ıle ıbıza cuprada en performanslı arabasında 205 40 dıye lastıgını belırlemıs :)
 

JoSepHH23

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
2,381
Beğeniler
138
Yaş
27
#9
Arkadaslar bende 40 yanak dsunuyorum suanda ıtaren :) aracın ustune taktırdım bugn resımlerını eklıyorum ustunde 215 45 17 lastık vardı jantın baktırdım nasıl durmus samimi yorumları beklıyorum ki bizim araclara gore fazla secenekte yok :)



 

koray.cano

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
2,720
Beğeniler
144
#10
ben canlı gördüğüm için ne çok iyi ne çok kötü :D ama normalın üstünde güzel oldu yani bi göbek ayarladık mı ona tamamdır kardeşim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...