Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Değerli üyelerimiz 22 KASIM 2014 Cumartesi günü yer yıl düzenlediğimiz gibi yeniden BOLU panaroma otelde konaklamalı organizasyon düzenliyoruz. Detaylı bilgi için TIKLAYINIZ

2012 yetkili servis bakım fiyatları

Konu, 'Servis ve Oto Bakım' kısmında scaliskano tarafından paylaşıldı.

  1. scaliskano

    scaliskano SCW Üyesi

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    6


    arkadaşlar bu yılki seat yetkili servis 15000 km ve diğer km bakım fiyatları nedir giden varsa yazabilir mi?
    gidecek arkadaşlara ön bilgi olsun!!
     
  2. dgkndmrr

    dgkndmrr SCW Üyesi

    Kayıt:
    21 Kasım 2011
    Mesajlar:
    3.523
    Beğenileri:
    584


    Aynen benimde bir süre sonra yaptırmam gerekecek . Bilgisi olanlardan bilgi bekliyoruzz
     
  3. tolga34

    tolga34 SCW Üyesi

    Yaş:
    22
    Kayıt:
    12 Nisan 2011
    Mesajlar:
    699
    Beğenileri:
    145


    ben 4 ay önce falan alturda yaptırmıstım 320 tl di tabi en son ne oldu bılmıyorum
     
  4. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    29 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.638
    Beğenileri:
    313


    kasım ayında ..yağımı kendim götürdüm..9binde 15bin bakımımı yaptırdım..190tl tuttu...60 lirada motor yağımdı
     
  5. Leonist

    Leonist SCW Üyesi

    Kayıt:
    27 Ocak 2012
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    21


    İzmit-Keleşler 15 bin bakımının yaklaşık 350 TL olduğunu e-mail ile bana bildirdi. Bana çok fazla geldi açıkçası.

    (Yağ-yağ filtresi-hava filtresi-polen filtresi) bu parçaların toplam fiyatı ne kadar ki, yaklaşık 150 TL olsa, gerisi işçilik mi?

    Bu parçaların değişimi ustalık gerektiren birşey de değil arkadaşlar, hepsi yarım saat sürmez. Eski aracım focusta yukarıdaki tüm parçaları 90 liraya alıyordum. Yağ değişimi için herhangi bir yere 10-15 TL verince değiştiriyorlar. Diğer filtreleri kendim takıyordum. Bana toplam maliyeti 100 liraydı yani. Bir depo benzin parası fark var neredeyse servisle.

    Servise bu kadar basit bir bakım için bu kadar vermeye gerek yok, parçaları alıp dışarda yaptırmak daha mantıklı. Parça siparişi verebileceğimiz bir internet sitesi v.s yok mu? Bakım konusunda seat markası beni hiç memnun etmeyecek sanırım.
     
  6. Asay_

    Asay_ SCW Üyesi

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    21 Eylül 2011
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    21


    ben de keleşlere gitmeyi düşünüyordum da 350 çokmuş gerçekten :rolleyes:
     
  7. yagami

    yagami SCW Üyesi

    Yaş:
    27
    Kayıt:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    125
    Beğenileri:
    16


    ibiza 1.4 30.000 bakımı için arkadaşıma doğuş oto dan 500tl gibi bi fiyat vermişler ve bujiler de değişicek demişler.Seat ın sitesinde 30.000 de buji değişikliğinden bahsetmiyo ama bu doğru mu ? bir de 500 tl bakım için uçuk bi para değil mi ?
     
  8. huzeyir

    huzeyir SCW Üyesi

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    25 Aralık 2010
    Mesajlar:
    330
    Beğenileri:
    37


    banada aynı fiyatı verdiler
    daha uygun bi yetkili servis varmı
     
  9. ims

    ims SCW Üyesi

    Kayıt:
    12 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    900
    Beğenileri:
    169


    Cok buyuk bir fark olmayabilir ama Kayadibi'nden fiyat aldiniz mi?
     
  10. altıpatlar

    altıpatlar SCW Üyesi

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    7 Şubat 2011
    Mesajlar:
    10.053
    Beğenileri:
    1.690


    gaziantep şahintaş servisi 15000 bakımı fiyatı 383 tl verdiler hava filtresi hariç 350 dediler yaptırmayacağım.garantiden çıksınn dışarı yaptıracağım...günah yaaa 150 tl lik malzemesi var 350 diyorlar...
     
    tuğra ve Leonist bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş