Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

2012 VW CC 1.4 160PS TSI 7 ileri DSG

Konu, 'Sohbet' kısmında LOVE42 tarafından paylaşıldı.

  1. LOVE42

    LOVE42 SCW Üyesi

    157
    21
    18
    Arkadaşlar bir konuda fikrinizi almak istiyorum, başlıkta da belirttiğim gibi 2012 VW CC 1.4 160PS TSI 7 ileri DSG hakkındaki olumlu/olumsuz görüşlerinizi bekliyorum..
     
  2. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Harika..
     
  3. igci_01

    igci_01
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    4.519
    1.588
    113
    passat cc ikenki hali daha çok hoşuma gidiyordu tarz olarak ama bu zamanda artık yeniarabasını benzinli alan kişi baya bir düşünmeli diyorum:eek:key:
     
  4. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    Yeni kasayı biraz donuk buldum,eski kasa daha bir sportif duruyordu yeni kasa daha bir Passat sedana yakın olmuş..Ama donanımlar sağlam,yorgunluk algılayıcı vs baya iyi:)
     
  5. LOVE42

    LOVE42 SCW Üyesi

    157
    21
    18
    Peki motoru hakkında ne düşünüyorsunuz? Hem turboşarj hem de süperşarj birlikte kullanılmış, her ne kadar Alman olsa da biraz tedirgin edici geliyor kulağa, 40-50.000'e doğru sıkıntılar başlayacakmış gibi ne dersiniz :D
     
  6. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    Valla o kadar kullanmadığım ve muhtemelen kullanmayacağım için birşey diyemiyeceğim,ancak VW nin motor konusunda dikkatli ve tecrübeli olduğu konusunda şüphem yok..
     
  7. LOVE42

    LOVE42 SCW Üyesi

    157
    21
    18
    Lejyoner, dediğin gibi ben de VW tecrübesine güvenilir diye düşüyorum, yoksa 10cc başına 1 beygir & üzeri motorlar -misal "turbo manyağı" olarak tabir edilen bazı Japon modelleri- pek uzun ömürlü olmuyor ve sürücüsüne kısa sürede çok sıkıntı çıkartabiliyor ne yazık ki..
     
  8. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    Tas gibi motor bi sorun cikmazda dun 2.0 tdi cc inceledim tam dedimki ya ne guzel araba bi baktim 63 euro fiyat gorunce 10 daha koyup e kasa merso almak dha mntikli
     
    Bunu beğendi. 33bju63 bunu beğendi.
  9. mrtsnr

    mrtsnr SCW Üyesi

    2.558
    500
    113
    yok canım 15 binde motoru eline alırsın. İlk bakıma sokamazsın bile!

    Bu nasıl bir anlayış tarzıdır allah aşkına, VW zaten hiçbirşey bilmiyor 50k km'de bitecek sorun çıkarcak motoru piyasaya sürüyor. Adamlar araba satarken aynı zamanda prestijde kazanıyor. Öyle prestij kaybedecek hamleler yapmazlar. İşlerini garantiye alırlar. bu motor kaç yıldır kullanılıyo, 100bin 500bin yapan oluyo. He sen hep sıkıştırıp gidersen normal motorda dayanamaz. Ayrıca bu motoru yazılımlayıp 220hp'ye çıkarıp sorunsuz kullananlarda var.
    Benim aracımdaki motorla aynı motor, ara hızlanmada c180'i dikiz aynasından siliyor Golf, o kasada biraz daha ağır olur c180'le kafa kafaya yada biraz daha gerisinde olursunuz. Yakıt derseniz daha az yakarsınız sakin kullanımda.
     
  10. LOVE42

    LOVE42 SCW Üyesi

    157
    21
    18
    @Simon; zaten şu vergilerden çektiğimiz kadar hiç bir şeyden çekmiyoruz ne yazık ki.. Almanlar da sağolsunlar halimizden anlayıp son yıllarda Mercedes olsun VW olsun ufak motorlu araçlar pazarlamaya başladılar ülkemize.. Hoş VW çok önceden geçti ufak motorlara -ki gerek yakıt tüketimi gerek CO2 salınımı açısından, performanstan da taviz vermeyen son derece başarılı motorlar bunlar(1.6 lt C180'in performansı tartışılır o ayrı) Bahsettiğim 1.4 tsi olan araç 38.000 € civarında bir fiyata geliyor, yoksa dediğin gibi 63.000 verilecek bir araç değil bence de, 10.000 daha ekleyip E kasa almak tabiki de daha mantıklı..

    @mrtsnr; VW'in prestiji ve güvenilirliği hakkında kimsenin bir kuşkusu yok zaten, motoru yada başka bir şeyi eline almaktan bahsetmedim bile.. "40-50.000'e doğru sıkıntılar başlayacakmış gibi" derken turboşarj yada süperşarjdan kaynaklanabilecek problemleri kastetmiştim.. Sonuçta 100.000'i görmeden 3 kez turbo değiştirenler de var, ama bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur demişler, düzgün bir şekilde kullandıktan sonra dediğin gibi 500bini de görürsün 1milyonu da.. Merak ettiğim şey problem çıkartma olasılığının ne kadar olduğu.. Sonuçta atmosferik motorla twincharged motor bir değil..
     

Sayfayı Paylaş