2011 1.2 Tsi Leon orjinal jant ve lastikleri satılıktır 3,4ay arası kullanılmıştır. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

2011 1.2 Tsi Leon orjinal jant ve lastikleri satılıktır 3,4ay arası kullanılmıştır.

Konu, 'Satıyorum' kısmında kmr tarafından paylaşıldı.

  1. kmr

    kmr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Arkadaşlar S5 jantı almak için yani para akışı olması için :) satmak zorundayım fiyat olarak nedir ne değildir gerçekten bilmiyorum bugun öğrenicem msjla yada telefonla teklif verebilirsiniz.
    05386615799
    Ne kadara gider diye fiyat bilen varsa bana yardımcı olursa sevinirim..
     
  2. eneserol

    eneserol
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.980
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    83
    jantların ebadı ne 16" mı 17" mi
     
  3. kmr

    kmr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    1.2lerde 16 geliyo o yüzden belirtmedim kardeşim 16 lastikleride bridgeston turanza er300
     
  4. eneserol

    eneserol
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.980
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    83
    17" olarak showroomlar da bulunuyor o yüzden sordum. 900-1000 lira civarı satılır sanırım
     
  5. kmr

    kmr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    aynen haklısın o da var tabi :)
     
  6. kmr

    kmr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    ayrıca 1000liraya giderse hiç düşünmem
     
  7. eneserol

    eneserol
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.980
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    83
    bende aracı ilk aldığım da jantları satıp daha büyük ebada geçmeyi düşünüyordum jantçıları dolaştığım da bu rakamlarda alabileceklerini söylemişlerdi. bence sende bi araştır jant satanlara sor
     
  8. kmr

    kmr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    ya yer olarak kırklarelinin ilçesi yani bu tarafta zor satarım jantları internetten ancak kardeşim
     
  9. eneserol

    eneserol
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.980
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    83
    hımm ona bir şey diyemem. koy bi sahibinden.com'a ilanı şansını dene
     
  10. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    2.190
    Beğenileri:
    476
    Ödül Puanları:
    0
    benım arkadaşım daha yenı sattı 7000 km de jant lastık 500 tl ye bilginiz olsun...
     

Sayfayı Paylaş