2009-2010 ibizaya lip | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

2009-2010 ibizaya lip

Konu, 'Mk5 (2008+Günümüz)' kısmında OKANMOT tarafından paylaşıldı.

  1. OKANMOT

    OKANMOT SCW Üyesi

    12
    0
    1
    arkadaşlar yeni tip ibizaya acaba ön tampona lip uygulaması yapıla biliyomu uretilmişmi acaba bi bilginiz varmı...? yoksada bi önceki kasa ibizanın lipi uyarmı sizce...?
     
  2. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    Leon için de lip yok zaten o Cupra R lipi..
    velakin 6J İbiza'ya lip takana henüz görmedim daha..
     
  3. koray.cano

    koray.cano SCW Üyesi

    2.721
    145
    63
    bende daha görmedim ama olsaydıda nasıl olurdu merak ediyorum :)
     
  4. kaya5789

    kaya5789 SCW Üyesi

    1.882
    9
    38
    lip değil de karlık var, oda fazla büyük gekliyo benim gözüme o yuzden taktırmıyorum.

    ---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:31 ----------

    [​IMG]

    işte bahsettiğim karlık bu
     
  5. koray.cano

    koray.cano SCW Üyesi

    2.721
    145
    63
    yok ya çok kötü duruyor arası boş falan..
     
  6. OKANMOT

    OKANMOT SCW Üyesi

    12
    0
    1
    bu ibizanın hic bişeyi yok anlaşılan:)neyse olanlarla idare edicezzz:)
     
  7. zafa38

    zafa38 SCW Üyesi

    2.189
    14
    38
  8. OKANMOT

    OKANMOT SCW Üyesi

    12
    0
    1
    ewet guzelmiş ozaman fr yada cupra tampon almak yeterli oluyo:)
     
  9. kaya5789

    kaya5789 SCW Üyesi

    1.882
    9
    38
    e yani 1000küsür lirayı verince yeterli gelir muhakkak :D
     
  10. zafa38

    zafa38 SCW Üyesi

    2.189
    14
    38
    Evt oyle oluyor malesef buda seatın kazıgı... Ama sizetavsiyem guzel bi bagalitciye giderseniz istediginiz tarzda lip yapıcaktır size...
     

Sayfayı Paylaş