Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

2009 1.4 tsı beyaz

Konu, 'Satıyorum' kısmında Tarık tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Tarık

    Tarık SCW Üyesi

    90
    0
    6
    Arkadaşlar merhaba,

    başlıktada belirttiğim üzere 2009 model 1.4 tsı beyaz aracımı satmayı düşünüyorum.
    Fakat 2. El fiyatlarını çok iyi bilmiyorum.sadece internetten biraz araştırdım.
    Araca ilave olarak;

    1)body kit takımı(orjinal fr tampon)
    2)çift egzost çıkışı(sağ sol başlık)
    3)gösterge ve havalandırma nikelajları(seat orjinal parçası)
    4)kapı kolu kaplama(seat orjinal)
    5)kolon kaplamaları(seat orjinal)
    6)seat ayak basma çıtaları ön arka(seat orjinal)
    7)ön konsol kaplama(sear orjinal)
    8)kol dayama(seat orjinal)
    9)3.5cm yay seti(seat orjinal)
    10)225x40x18 bridgestone adrenalin lastikler
    11)18" replica audi s5 jantlar
    12)xenon far seti

    askerliğim nedeniyle araç 6 ay kullanılmamıştır.
    Hiç bir hasar yok.
    21000km de.
    çok temiz ve düzgün kullanılmış bir araç içinde sigara dahi içilmemiştir:)

    ne kadara satılabilir arkadaşlar?
     
  2. kfy

    kfy
    Administrator

    12.591
    5.263
    113
    engin TU2424 talip olabilir buna
     
  3. Tarık

    Tarık SCW Üyesi

    90
    0
    6
    :):)haklısın abi engin bir kaza geçirmişti zaten benim arabam diye söylemiyorum ama tanımadığım dişardan birisine giderse üzülürüm gerçekten.
    şuan için düşünüyorum bir fiyat bilgisi ediniyorum.
    2 3 gün içinde satıp satmamaya karar vericem;)
    aracı seat erya servisindeki herkese sorabilirsiniz...
     
  4. aux

    aux SCW Üyesi

    1.852
    7
    38
    boş tsi'lar 32 33 civarina gidiyor
    yaptiğin harcamalar 2.5 3bin tl civarı.esasında satarken galericiler falan bu aksesuarlar para etmiyor der sana yine 33 verir..ancak tabi ki bu saçmalık...
    bence senin aracin en az 34 etmeli (yaptığın harcamaların yarısını baz fiyatın üzerine ekleyerek söylüyorum)
     
  5. Tarık

    Tarık SCW Üyesi

    90
    0
    6
    body kit=2900
    aksesuarlar=1600
    jant lastik ve yay=3200
    diğerlerini saymadım:)

    tahmin ettiğimden çok düşük rakamlar çıktı.
    internette bakıorum boşlarına 33 34 istiyorlar ve araçta hiç bişey yok.
     
  6. aux

    aux SCW Üyesi

    1.852
    7
    38
    tarık gerçekten bu fiyatlara mı aldın...eğer öyleyse cebinden çok luzumsuz paralar çıkmış=)
    örneğin s5 jant 1000 tl
    adrenalin 4 tanesi 1200 tl
    yay serviste montaj dahil 550 600 max.

    eğer bunlardan 1 kuruş fazla verdiysen senin adına üzüldüm kardeşim =)
    ve cidden dediğin gibiyse de 34 e gitmesi beni de üzer...fikrimi değiştiriyorum..kesinlikle 34den fazla olmalı min. hali...
     
  7. Tarık

    Tarık SCW Üyesi

    90
    0
    6
    eyw kardesım beni anldığın ıcın benım aldıgım dönemde fiyatlar gercekten o sekıldeydı:(
    bakalım biraz düşünücem fiyatlar bu şekildeyse:)
    çünkü arac krediyle beraber bana baya bir masrafa patladı
    ozaman bu sekılde satmamak dahamı mantıklı:)
     
  8. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    bence Engin abiyle bi konuş ilan koymadan Tarık.. :)
     
  9. Jerky

    Jerky SCW Üyesi

    3.079
    53
    48
    sahibindeki rakamlara cok takilmamak lazim. takip ettigim bazi arabalar satildi neredeyse hepsinin fiyati %10 düstü satis esnasinda. Kendine bir alt limit belirle 35 mesela ilanini 36,5 dan koyup gelen tepkilere göre yeniden düzenleyebilirsin.
     
  10. aux

    aux SCW Üyesi

    1.852
    7
    38
    valla tarik ben aracimi sirf 1.6 olup yaktiği kadar gitmediği için satmak istiyorum...36.600 e alip üstüne 10.200 tl lik masraf yapmiş oldum herşey dahil..satsam 32 isterim hadi pazarlik falan 31 desek..dünyanin zararı...
    e satip yine alicağim araba 4 kapi , 4 cam otomatik,dijital klimali fln 1.5dci ya da 1.4tsi gibi bir araç olcak..
    e sirf az yaksin çok kaçsin diye bu kadar zarara girmeyi mantikli bulmadiğim için satmiyorum...

    hele ki 1.4tsi bir aracım olsaydı bu kadar masraf yapsaydim gerçekten 3-4 sene daha binerdim...çünkü yeni teknoloji motor ve piyasada ondan daha yakişikli alabileceğin bir tek scirocco var o da leon kadar fonksiyonel bir araç değil çünkü tek kapi ve arkaya geçiş vs. çok dar...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş