2008 SEAT CORDOBA 90.000 BAKIM AGIR BAKIMMIDIR. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

2008 SEAT CORDOBA 90.000 BAKIM AGIR BAKIMMIDIR.

xslh

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2014
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Yaş
34
#1
S.a arkadaşlar seat ailesinin bir üyesi olarak yardımınızı istiyorum.Cordoba marka 1.4 tdi aracımın 90000 bakımını yaptırdım genel bakım yag ve filtreler standartlar yanı Bosch servisinde yaptırdım.Onun haricinde servis danısmanı Aracınızın agır bakımı oluyor bu bunlarda Triger V kayısı gergisi falan baya saydı anlıyacagınız fiyat baya bır kabarık cıkınca :) bende sımdı zamanım yok zaten o dedıklerını yaptırcak parada yok dedım kalsın dedım ama risk tasıyan ve cezası saglam bırseylermıs set falan saydı baya bende en uygun ve kalitelisini seat clup ailesinden daha ıyı ogrenebılecegımı dusundum bana detaylı fiyatlı bıde uygun sekılde nerden bulurum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden cok tesekkur ederım.yardımcı olsanızda olamasanızda cidden iyiki varsınız saolun.Yağ olarak en azından o uygun :) hangi marka model öneriyorsunuz.
 

dadaş34

VİP Üye
Administrator
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
7,760
Beğeniler
6,943
Yaş
33
#2
Fiyat nekadar verdiki onu söylesen ona göre yardımcı oluruz


Beni EDS'ler İYİ Tanır
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
8,180
Beğeniler
1,222
#3
Benzinlinin 90 bin ağır bakımı yaklaşık 1000 tl. ama dizel nekadar olur bilemiyorum...
 

dadaş34

VİP Üye
Administrator
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
7,760
Beğeniler
6,943
Yaş
33
#5
Agır bakım için dip fiyat vermiş iyi yani


Beni EDS'ler İYİ Tanır
 

Cordoba 34

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Kas 2012
Mesajlar
285
Beğeniler
123
Yaş
38
#6
2013 nisan mayıs gibi özel servisler ama iyisinden, 550-600 istiyorlardı, 500 e yapan çıkmadı. Yetkilisi öax indirimle 1250 ve 1450 tl fiyat verdi. Servis iyiyse fiyat makul gibi devri daim dahil mi, mutlaka dahil ettirin,
 
Üst Alt