2008 üzeri Siyah Leon | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

2008 üzeri Siyah Leon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

prolcay

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
338
Beğeniler
66
#1
Merhaba Arkadaşlar
birkaç ay önce üye olmuştum ozamnlar megane vardı şimdi sıra leonda
fakat siyah olursa tadından yenmez:)
28bin civarında sanırım tsi bulamam ama güzel bi tsi de olursa birazcık daha borç harç girerim gliba:)
duyan bilen tavsiye edebileceğiniz araçları değerlenediriyim.

teşekkürler.
 

Pascal

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,570
Beğeniler
20
Yaş
34
#2
hayırlısı olsun, umarım aradığınız aracı bulursunuz, ama TSI daha mantıklı bir seçim olacaktır
 

mete

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Tem 2010
Mesajlar
402
Beğeniler
30
#3
bence leonun hatlarını gösteren en iyi renk beyaz, tabi tercih meselesi fiyat/durum iyi bulursanda renge bakma derim
 

prolcay

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
338
Beğeniler
66
#4
valla ozan benimde gönlümden geçen tsi ama bakalım
ama mete siyah çok seksi duruyo be :)
 

aux

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
1,852
Beğeniler
7
Yaş
31
#5
fikir vermesi açisindan =)




beyaza kaplandiktan sonra...



bence kesinlikle beyaz alin =)
 

prolcay

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
338
Beğeniler
66
#6
valla volkan güzel fikirler bunlar :)
aynı plaka sonradanmı beyazlatıdı bu araç
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Beğeniler
54
Yaş
35
#7
Volkanın aracı kaplandı. Siyahın bakımı gerçekten zor, temizlik konusunda titizseniz can sıkabilir. Yıkamadan çıkıp yarım saat sonra tozlu görünce özellikle :)

Umarım 1.4 tsi alırsınız.
 

aux

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
1,852
Beğeniler
7
Yaş
31
#8
erhanin dediği gibi araç kaplandi..
siyahın bakımı cidden çok zor...ben 2buçuk saate yakin yikayip cilaliyodum her cuma günü..tertemiz oluyodu..ama pazar günü sonunda kirli tozlu durmaya başliyordu..
şimdi araç beyaz...yağmurda çamurda kullanayim uzaktan baktiğinizda yine tertemiz duruyor..hele ki yazin 2 hafta yikamasaniz bile temiz gözüküyor...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...