Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

2006 leon aranıyor

Konu, 'Arıyorum' kısmında serkanreis tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. serkanreis

    serkanreis SCW Üyesi

    2.771
    545
    113
    arkadaşlar 2006 temiz kullanılmış fazla km li olmayan leon arıyorum bi arkadaşıma max 24000 tl var bildiğiniz bi araç varsa irtibata geçelim teşekkürler
    tel 0533 2111554 - 0546 4505703 serkanreis
     
  2. kfy

    kfy
    Administrator

    12.592
    5.263
    113
    serkanım 24 bin e hem şoför arkası hem cam kenarı olmuş
     
  3. Anoraxia

    Anoraxia SCW Üyesi

    488
    0
    16
    cok guzel ya cezmi abi:D:D ewt serkan abi biras zor gibi gorunuyo ama bulursunuz inş..
     
  4. serkanreis

    serkanreis SCW Üyesi

    2.771
    545
    113
    abi arkadaşın durumu neyapsın yazda geliyo bulamazsak ibiza bakcaz artık

    ---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:47 ----------

    inşallah kardeşim
     
  5. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    o fiyata bulunur ama düşük kilometre ve temiz olur mu bilemem, damarına basması lazım.
     
  6. serkanreis

    serkanreis SCW Üyesi

    2.771
    545
    113
    bende öle düşünüyorum anlatıyorum ama bütçesi kısıtlı faruk abi bakalım artık nasip
     
  7. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    hayırlısı olsun Serkan, olmadı başka uygun model bakılır.
     
  8. serkanreis

    serkanreis SCW Üyesi

    2.771
    545
    113
    saol faruk abi bakıcaz artık
     
  9. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    9.428
    1.443
    113
    mesut satıyor rocinkok 23 bin tl istiyormuş ilanını görmüştüm sahibindende
     
  10. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    hemde yarın buluşmaya gelecek bitirin pazarlığ orda :D:D
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş