Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

2004 toledo 1.6 signo hk.

Konu, 'Toledo' kısmında RD38 tarafından paylaşıldı.

  1. RD38

    RD38 SCW Üyesi

    1.067
    384
    83
  2. uquR

    uquR SCW Üyesi

    1.261
    225
    63
    fiyatı sanki cok anormal gibi geldi bana ya düşük km var model yüksek fiyat düşük piyasası ne bilmiyorum ama sol önden kazalı zaten cok bellı oluyor camurlukla kaput arası cok açık :confused:
     
  3. patrıot

    patrıot SCW Üyesi

    2.839
    290
    83
    Fiyatı gercekten cok anormal......Belaltı boya yerıne pertten donmedır kesinnnnnn
     
  4. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    Plaka kaydına baktır bence oncelıkle.Fıyat cok fazla uygun geldı.Boya olması dert degıl ama pertten cok araba cevıryolar pıyasada.iyi bir şasiciye de baktırılabılınır.Ne oldugu ortaya cıkar zaten.
     
  5. Ali

    Ali SCW Üyesi

    1.661
    366
    83
    kendi tanıdığın sağlam bir kaportacı varsa baktırın diyecem ama siz kayseridesiniz araba antepte..değişen parçası olan arabalara hep temkinli yaklaşılıyor, hele öndeyse değişen..dikkatli olun
     
  6. RD38

    RD38 SCW Üyesi

    1.067
    384
    83
    plakadan 5664 de bişey çıkmıyor. ama araba kazayı belli ediyor sizlerinde gördüğü gibi.

    kayseriden antebe gidipte boş geri gelmek koyar biraz. gidipte pert almakta olmaz. valla iki arada bi derede kaldım.

    gaziantepte aracı görebilecek arkadaşım varmı acaba?
     
  7. kfy

    kfy
    Administrator

    12.591
    5.263
    113
    resul bana aracın şasi nosunu al baktıralım veya bundan önceki ilk plakasını
     
    Bunu beğendi. RD38 bunu beğendi.
  8. mevlut911

    mevlut911 SCW Üyesi

    1.528
    372
    83
    bu fiyata bu arabayı babası oğluna vermez.. kesinlikle vardır bir çapanoğlu
    galericiler zaten genelde sattıkları arabaların kazası belası varmı boyalımı arızalımı gibi bilgilere sahip değilllerdir...

    valla bize geldi makinadan baktık ustamıza yolladık araba temiz falan filan bilindik galerici konuşması :))
     
  9. RD38

    RD38 SCW Üyesi

    1.067
    384
    83
    cezmi abi az önce aradım galericiyi şase no için, ruhsat arabadaymış yarın gündüz ara vereyim dedi. yarın ben yazarım abi sana ok.
    abi bide ben 16-18 bin fiyat aralığında toledo arıyorum, aklında olsun eğer etrafında satan felan varsa bilgi verirsen sevinirim.
    ilgin için teşekkür ederim abi :eek:key:
     
  10. kfy

    kfy
    Administrator

    12.591
    5.263
    113
    bu araç için esp vs.var diyor tecno mod.sanırım bu fiata imkansız zaten..
     
    Bunu beğendi. RD38 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş