2003 İbiza torpido kapağı | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

2003 İbiza torpido kapağı

ycalayir

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
287
Beğeniler
230
Yaş
35
#1
Arkadaşlar elinde Çıkma bulunan yada yenisinin fiyatını bilen varmı. Bir arkadaşıma lazım. Tırnaklarını kırmış... Özellikle @kirlisakal vardır senin bi diyeceğin
 

kirlisakal

Teknik Koordinatör
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
6,743
Beğeniler
5,639
Yaş
43
#2
Arkadaşlar elinde Çıkma bulunan yada yenisinin fiyatını bilen varmı. Bir arkadaşıma lazım. Tırnaklarını kırmış... Özellikle @kirlisakal vardır senin bi diyeceğin
hee yaa yavuz :) torpido kapağı mı zarar görmüş mandalı mı mafsalı mı...ona göre boşa musriflik olmasın :) ucuzdur cıkmaya gerek yok
 

ycalayir

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
287
Beğeniler
230
Yaş
35
#6
Evet aynen 3 numaranın ucundaki tırnaklardan biri kırık.190 tl..Puff arabayı satmak üzereyken acı olacak ama taktırmak zorunda. İçindeki lamba açık kalıyor ve aküyü yiyiyor..
 

kirlisakal

Teknik Koordinatör
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
6,743
Beğeniler
5,639
Yaş
43
#7
yapacak bişi yok satacaksa ufak şeyler mide bulandırır.ayrıntıya önem veren birine çattın mı :)