• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

2000 Seat Cordoba Signo 72.ooo km. Boyasız Ne Kadar Eder?(Benzınlı)

alihan438

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Eki 2011
Mesajlar
61
Beğeniler
14
Yaş
32
#1
Arkadaslar arabamı satmaya kalksam ne kadar eder?Bız ılk sahıbıyız dayımındı arac aynı bınada oturuyoruz zaten o satıyorum dedı ben aldım sırf temız ve bıldıgımız bı arac oldugu ıcın.1 yıldır sa sorunsuz kullanmaktayım tek ben bınıyorum arbaay evde herkesın aracı var o nedenle mını cooper almayı dusunuyorum

Araca yapılan işlemleri ben sıralayayım tutarlarını yazmıcam

Seat Adana Kavide Yapılanlar

Baskı balata değişti
Şanzıman Yağı
Devir Daim
Hararet Müşürü
trıgerı

Aslandam Sanayı Sitesinde Yapılanlar

Aracın Komple Orjınal Egzozu İçini Bırakmıs Zırıltı Yapıyordu Orjınalıyle Komple Egzoz Değiştirildi (katalıtık de dahıl )

15" jant + mishelin energy saver 195/60/15 garantili lastikleri değişti

Aracın Koltuklarını Golf 4 koltuklarıyla değiştirdim ortopedık koltuklar

bujılerı fıltrelerı yagı suyu katkısına cam sılecek suyuna kadar Adana ww sakallı servısınde yapıldı 100 km yapmadı daha

çalışmayan aksamı yok sıfır kokusu uzerınde bı arac

Bu aracın satsam ederı nedır?

mini cooper almayı dusunuyorum satma sebebım bu arac temız dıye atladım aldım yabancıya gıtmesın dıye ama arac bana fazla buyuk tek kullandıgım ıcın bıraz daha tarz bı araba almak ıstıyorum

herhangı bır ılan koymadım fakat 13 yazanda var 18500 yazanda var sahıbınden de sızın gorusunuz nedır fıyat olarak ne yazayım ?

abs
dıjıtal klıma (klımatronık)
surucu koltugu yolcu koltugu yukseklık ayarı
surucu yolcu aırbag
4 cam otomatık
tam otomatık yol bılgısayarı
elektrıklı ısıtmal yan aynalar
sıs farı
vs. vs

şehır dısından gelenlere garantı dahı verebılırım fıyatı olarak ne yazsam?
 

RedLine

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
4,849
Beğeniler
1,279
Yaş
31
#3
baya masraf war iyi hoşda, sıfır kokusu üzerinde biraz abartılı olmuş sankipuhaha
 

alihan438

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Eki 2011
Mesajlar
61
Beğeniler
14
Yaş
32
#4
baya masraf war iyi hoşda, sıfır kokusu üzerinde biraz abartılı olmuş sankipuhaha
valla abartılı gıbı dusunebılırsın ama bu araba boyle dayım araca bınmıyordu yaylaya fılan gıderken kullanıyordu onun dısında kullanmıyorlardı adam yılda 5 bın yapıyordu ben aldım 1 senede 12 bın yaptım evlat acısı gıbı koydu dayıma o kadar tıtız orjınal paspaslarını ben actım adam naylon paspas kullaınyordu orjınallerını de kaldırmıslardı :D onların kokusu da olabılır puhaha
 

yukcell88

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eyl 2011
Mesajlar
1,521
Beğeniler
551
#5
Arabanız gerçekten temizmiş maaşallah. Tamamiyle benim fikrimdir, yanlış bulabilirsiniz. Piyasadan 3 aydır uzaktayım :) Galericilik filan yapmıyorum, fiyat da kesin değil yani.

Ama o 18500 isteyen arkadaş 2004-2005 Dizel cordoba fiyatlarına baksın, sonra ne kadar abartı bir fiyat olduğunu ya da ne kadar çok pazarlık payı koyduğunu anlar ;)

Aracınız eğer değerini bilecek birisi olursa 17.000'e kadar GİDEBİLİR. Minimum da 15.750 gibi gideceğine inanıyorum. Tabi alıcısı çıkarsa. 2000 Model 1.6 Signo'nun meraklısı 2. Cupra kadar çıkmayacaktır... Şimdiden hayırlı satışlar ;)
 

alihan438

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Eki 2011
Mesajlar
61
Beğeniler
14
Yaş
32
#6
sahıbınden.com da fıyat aralıgı boyle ben acık konusmak gerekırse 16750ye almıstım 17.ooo e mal olmustu stellayı 15ooo'e satmıstım yabancı degıl dıye de dayımdan bunu alıp eksıgını 3 ay sonra tamamlayıp aldık pazarlık dahı etmeden aldım:D bılseydım masraf etmezdım bu kadar neyse bındıgımıze sayarız saglık olsun dıyecek baska bırsey yok bızde ısteyenı olursa satarız yoksa yatar :cool:
 

yukcell88

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eyl 2011
Mesajlar
1,521
Beğeniler
551
#7
Bu kadar masraf ettikten sonra sıkışık değilseniz satmayın bence... Yeni model birşey alacaksanız kendinizi "yeni Leon'un (belki de Toledo) çıkmasını bekliyorum" diyerek kandırıp en az 1 yıl daha binin, yaptırdığınız bakımlara değsin :eek:key:
 
Üst Alt