• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

20 Ocak Go-Kart Organizasyon Fotoğrafları

profescobar

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
442
Beğeniler
266
Yaş
35
İsim
Serkan
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.9 TDI Stylance
Plaka
34 FR 0645
#42
Böbrek taşı dökmeye de bire bir :) birde yarıştan sonra aracımın ne kadar rahat olduğunu bir kez daha anladım meğer direksiyon kuş gibiymiş :)
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,965
Yaş
34
İsim
Selçuk Çöllü AKDENİZ
Nereden
İstanbul
Plaka
10 AS 757
#43
Herşey çok güzeldi, eğlence Sohbet muhabbet ama Go-kart Pistini, Araçları ve Çalışanları yetersiz buldum ben açıkçası..

Zira final yarışında ilk 4 e giren sürücülerin Araçlarını kime verseniz o birinci olurdu! belki onlarında kendi aralarında bir güç farkı vardır ve belkide ilk 4 sıralaması bu şekilde olmuş olabilir yada pilotaj farkı ama aynı pistte aynı araçla gidip 2 tur atıyosa biri, bir diğerine (kaza yapmadığı halde) o işte bi sıkıntı vardır demektir .. Zira ben bi 12 numaralı araçla, Siyah araç arasındaki farkı gördüm siyahlar cupraymış meğer :D
 

38alee

Kayıtlı Üye
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
530
Beğeniler
220
Yaş
34
İsim
Ali
Nereden
Diyarbakır
Plaka
33 KEF 34
#45
eğlenceli bi gün olmuş belli. devamını bekliyoruz arkadaşlar. ama ilk 4 açıklayında bizde bilelim:seat
 

REİS38

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
6,331
Beğeniler
1,464
Yaş
39
İsim
Gökhan KARABULUT
Nereden
Kayseri
#46
Herşey çok güzeldi, eğlence Sohbet muhabbet ama Go-kart Pistini, Araçları ve Çalışanları yetersiz buldum ben açıkçası..

Zira final yarışında ilk 4 e giren sürücülerin Araçlarını kime verseniz o birinci olurdu! belki onlarında kendi aralarında bir güç farkı vardır ve belkide ilk 4 sıralaması bu şekilde olmuş olabilir yada pilotaj farkı ama aynı pistte aynı araçlar gidip 2 tur atıyosa biri bir diğerine (kaza yapmadığı halde) o işte bi sıkıntı vardır demektir .. Zira ben bi 12 numaralı araçla birde Sihay araç arasındaki farkı gördüm siyahlar cupraymış meğer :D
anlaşıldı sendede sonuç hüsran,,,
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,965
Yaş
34
İsim
Selçuk Çöllü AKDENİZ
Nereden
İstanbul
Plaka
10 AS 757
#47
anlaşıldı sendede sonuç hüsran,,,
Abi nasıl Hüsran olmasın 2 tur bindirdiğim adamlar Pit Stop'a benden önce girmiş (Bundan Daha Doğal bişey olabilirmi) ben En son geldim diye bilmem kaçıncı oldum.. yahu Zaten benden öncekinin atmadığı turu Atıyorum ben.. neyse orada olanlar Anladı beni Zaten barizdi herşey.. iyi Eğlendik gerisi önemsiz.. :eek:key:
 

REİS38

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
6,331
Beğeniler
1,464
Yaş
39
İsim
Gökhan KARABULUT
Nereden
Kayseri
#48
Abi nasıl Hüsran olmasın 2 tur bindirdiğim adamlar Pit Stop'a benden önce girmiş (Bundan Daha Doğal bişey olabilirmi) ben En son geldim diye bilmem kaçıncı oldum.. yahu Zaten benden öncekinin atmadığı turu Atıyorum ben.. neyse orada olanlar Anladı beni Zaten barizdi herşey.. iyi Eğlendik gerisi önemsiz.. :eek:key:
maksat eğlenmek değilmi zaten :) güzel bir gün olmuş
 

arthur

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2012
Mesajlar
4,363
Beğeniler
1,739
Yaş
37
İsim
pasa
Nereden
Ankara
Plaka
54 d 0836
#49
muhtemelen kabinde dardır sen rahat hareket edememişindir, bahane yokkkk azmedip çalışacaksın gerekirsede bir doğan parası daha yatıracaksın, ne dersin paşa :)
tabi kardeş haklısın ararsan bahane çok önemli olan birinciik heel bude bunlar [MENTION=5017]Absolut[/MENTION] barısa gelsin ondanda umutluydum hepsi boşa çıkmış
 

arthur

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2012
Mesajlar
4,363
Beğeniler
1,739
Yaş
37
İsim
pasa
Nereden
Ankara
Plaka
54 d 0836
#50
ya arkadaş herkes fark attım diyo ama fark atanların hepsi yolda kalmışpuhahapuhahapuhahapuhaha
 
Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar(Toplam:0) Üyeleri Gör
Üst Alt