18" o.z. Ultraleggera | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

18" o.z. Ultraleggera

Konu, 'Satıyorum' kısmında aux tarafından paylaşıldı.

  1. aux

    aux
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.852
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    38
  2. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    seninkinden mi lan bu. ??
     
  3. aux

    aux
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.852
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    38
    aynısı..ama mat siyah.snin aracinda da şahane olur..serseri imajina uygun rocker boy stilini tamamlar:D.. 8 kg..performans kaybın olmaz..

    hatta can kurtbille bu janti snin alip almaman konusunda konuşuyoruz =)

    W o L K a N . . .:
    abi herif yeni chip yapti....jantini alsin biraz görselliği artsin...o performansi da yetmez hale geldiğinde egzosu koysun..çünkü yiğit egzantriğe fln girmicek..egzos onun son performans hamlesi olck

    dedim..bizzat.
     
  4. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    o zaman biriniz alın 2 ayda ödeyim lan adamlara bak.. :D
     
  5. aux

    aux
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.852
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    38
    elimde öyle bi param olsaydi sana bunlari almassam namerttim..ciddi diorum..
    ama cidden elde yok öle bi para..anca sport up jantlarimi satmam lazim.
     
  6. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    yıgıt kacmaz olm bu

    volkan ladın satıyosun dıye dusundum bı an:D
     
  7. omercanilica

    omercanilica
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.109
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    benım jantın rengınden hemde ... bence kacırılmaz oz'la tanısan daha jant begenmez
     
  8. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    mat siyahsa heyecanlandırdı valla şimdi..
    birinden borç alabilirim belki..alırsam zaten ondan tarihe geçerim herhalde.. :D
     
  9. aux

    aux
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.852
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    38
    abi bana jant bul diye gelen arkadaşlarimdan birisi kalkip bu janti kaçirirsa cidden yüzüne tükürücem ya....alin abi şu jantı.
     
  10. Pascal

    Pascal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.570
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    38
    yürü be Yiğido :D
     

Sayfayı Paylaş