Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

1.9 tdi araç ım yaptıklarım ve yapacakları

Konu, 'Atölye & Aksesuar' kısmında seckin2001 tarafından paylaşıldı.

  1. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.025
    1.672
    113
    Slm arkadaşlar bilginiz üzere 1999 model golf aldım aracı biraz uyguna aldım lakin çok eksiği var toparlamaya çalıyorum, aracın eksiklerini yazıyorum bilgisi olan başına bu sorunlar gelen arkadaşlar yardimci olursa memlun olurum.
    1- araç triger yağ bakımı v kayısı alır almaz değiştirdim 710 tl tuttu
    2- kaloriferleri isitmiyor çok ılık bi hava geliyor ( buluşmaya da bu yüzden gelmedim daha Kağıthane geçtim yoldan geri döndüm )
    3- araç 130 km hızı geçmiyor forumlarda araştırdım n75 diye bi parca varmış onu siparis ettim daha yeni elime geçti[​IMG] takip sorunun olup olmadığını yazıcam
    4-yuksek hızda firen yapınca titriyor direksiyon disclerden büyük ihtimal arkalarıda degistirmem gerekir mi
    5- araç soğuk ken tek marşta alıyor sıcakken 5-10 sn sonra alıyor yani geç alıyor
    6- aribag ışığını söndüremedim cihaz siliyorum geri geliyor ne yapmam lazım
    7-bu işlemleri tamamladıktan sonra ilk yapacağım aracın megachip götürüp turbosunu büyütücegim hedefim Scirocco tokatlamak :)
    Simdiden teşekür ederim arkadaşlar
     
    Bunu beğendi. musti_58 bunu beğendi.
  2. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.025
    1.672
    113
    8- bunu atlamışım r32 bady kit arıyorum bulamıyorum yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı pilastik arıyorum genellikle fiber çıkıyor fiber önerir misiniz
     
  3. kfy

    kfy
    Administrator

    12.591
    5.263
    113
    8.fiber çok çirkin olur ayrıca sen durmadan aracı sürteceğin için çok patlama çatlama olucak.;)
    4.önleri değiştirmen yeterli,arkalar kolay kolay aşınmaz
    2&6,dursun usta ya git.
     
    dadaş34 ve seckin2001 bunu beğendi.
  4. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.025
    1.672
    113
    Sağol Cezmi abi o zaman cumartesi öğlen is cikisi karşıya geçmeye çalışayım hem Mega Chip uğrar hemde dursun usta ya giderim
     
    Bunu beğendi. kfy bunu beğendi.
  5. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.025
    1.672
    113
    R32 plastik tampon aranıyor o zaman yardımcı olacak arkadaşlar varmı
     
  6. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.025
    1.672
    113
    Fa[​IMG] fan ısıtma sorunu kalerüfer tıkalı mış bu cihaz sayesinde Sökmen den temizlettik
     
    ULU, WildlesS, memet_one ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  7. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.025
    1.672
    113


    arka stop çakar ve
    önlere takılan gündüz led lerini plakaya taktım biraz fazla aydınlattı ama çok güzel oldu maliyetide 100 satılan plaka lambalarından cok daha ucuz oldu :D

     
    dadaş34 ve ULU bunu beğendi.
  8. ULU

    ULU V.İ.P Yetkili SCW Üyesi

    2.525
    2.655
    113
    Yaptıklarım Yapacaklarımın Teminatıdır - @seckin2001 aristoteles

    ;)
     
    dadaş34 ve seckin2001 bunu beğendi.
  9. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.025
    1.672
    113
  10. dadaş34

    dadaş34
    Administrator
    V.İ.P Admin

    6.524
    5.827
    113
    Adam çalışıyor


    Kedidir KEDİ
     
    Bunu beğendi. seckin2001 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş