1.6 TDİ DSG Turbo yrdım | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

1.6 TDİ DSG Turbo yrdım

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında 37fbli tarafından paylaşıldı.

  1. 37fbli

    37fbli
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.270
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    48
    spor modunda asılırken turbonun devreye girdiği nda bi ses çıkıo burdan tam anlatamıorumda belki duyan vardır bu sesi
     
  2. 37fbli

    37fbli
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.270
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    48
    güncell
     
  3. Floydian

    Floydian
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.979
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    48
    Sorunu tekrar sorabilirmisin hiçbirşey anlaşılmıyor?
     
  4. ilker_ismail

    ilker_ismail
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    787
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    28
    luk luk die mi bi ses turbo turbodan düştükden sonra geliyo
     
  5. 37fbli

    37fbli
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.270
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    48
    işte sorun s modunda gaza aslınca turbo 1500 de girio galiba 2000rpm de felan homurduyo aslında güzel bi ses
     
  6. 37fbli

    37fbli
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.270
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    48
    luk luk diye ses değil ses kulağa hoş gelen bi ses
     
  7. ilker_ismail

    ilker_ismail
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    787
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    28
    çok merak ettm şimdi :D:D
     
  8. Floydian

    Floydian
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.979
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    48
    Turbo sürekli aktif olan birşeydir. S modunda aktif D modunda değil diye birşey yokki..
     
  9. 37fbli

    37fbli
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.270
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    48
    aynn yha bende çok merak ediyorum ne sesi diye servise gidicem ama işlerim den dolayı bir kaç gün gidemeyebilirim sorun olurmu acaba
     
  10. 37fbli

    37fbli
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.270
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    48
    biliorum aktifde bu ses asılırken çıkıo zaten s modunda bastığım için ö yüzden öle yazmışımdır d de normal basarken ses yok sanki ona dikkat etmedim belkide turbo sesidir
     

Sayfayı Paylaş