1.6 TDi CR Style hız | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

1.6 TDi CR Style hız

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında hakan.cbs tarafından paylaşıldı.

  1. hakan.cbs

    hakan.cbs
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    3
    slm arkadaşlar 2011 leon bu aracla yapabileceğimiz maximum hız nedir uzerine yazılım chip ve sayre ne eklersek ne alırız sizlerden ricam tecrübelerinizi öğrenmek
     
  2. SeFfAh

    SeFfAh
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    578
    Beğenileri:
    172
    Ödül Puanları:
    43
  3. hakan.cbs

    hakan.cbs
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    3
    farkına vardıktan sonra orada kendimi tanıttım
     
  4. arthur

    arthur
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.365
    Beğenileri:
    1.746
    Ödül Puanları:
    113
    stock halde ben 210 gördüm daha giderdi sanırım ama cesaret edemedim .zaten buna da nasıl çıktım bende şaşırdım adamla kapışıyoduk
     
    Bunu beğendi. 2 kişi bunu beğendi.
  5. gültekin

    gültekin
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    609
    Beğenileri:
    200
    Ödül Puanları:
    43
    209 u gördüm
     
  6. sinceler

    sinceler
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.049
    Beğenileri:
    305
    Ödül Puanları:
    83
    Paşa ne yaptın biraz yavaş,sen bize lazımsın...:D
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. arthur

    arthur
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.365
    Beğenileri:
    1.746
    Ödül Puanları:
    113
    kardeş bi an gaza geldim yav bi baktim ibreye noluyo dedim sonra biraktim
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  8. #ismail

    #ismail
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.228
    Beğenileri:
    1.999
    Ödül Puanları:
    113
    Aman dikkat edin, o süratlar durabilecek süratler değiller..
     
  9. kfy_can

    kfy_can
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Ya abi zaten gözünüzü seviyim 1.6 leonla nası bi hız yapabilirsiniz. Hız işleri boş işler 10 dklık bi artislik yapıcam diye bütün bi hayatanızdan oluyorsunuz, olanları yaşananları görmüyormusunuz.Anladımki bu işer cahillikten başka hiçbirşey değil.
     
  10. memet_one

    memet_one
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    9.385
    Beğenileri:
    6.657
    Ödül Puanları:
    113
    "Kontrolsüz güç güç değildir" diye bir söz var. Hız yapmak çok zevkli ve eğlenceli fakat bunun hızlanma olduğu kadar durma olayıda çok iyi olmak zorunda yoksa hızlı gitmenin bir anlamı olmaz.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş