Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

1.4pd tdi resimli bilinmeyenler??

Konu, 'Cordoba' kısmında rallier_61 tarafından paylaşıldı.

  1. rallier_61

    rallier_61 SCW Üyesi

    280
    6
    18
    buradaki kurumlanma yoğunluğu normal mi? intercoolerdan dönüş,manifold üstündeki kelepçeyi söküp çektim fotoyu[​IMG]


    bu da intercoolera gidiş,dirsek öncesi bağlantıdaki sızıntı;bugün bazarda roomster tdi a baktım onda yoktu; chipten önce var mıydı hatırlamıyorum..sizde de var mı,neden olur,normal mi?[​IMG]


    bu ise şarj dinamosunu tutan kolun hemen arkasındaki blok ile karterin birleşim yeri..bir ara yağ filtresi conta yırtılmış ve kaçak olmuştu.. filtrenin oraları yıkatmıştım,şimdi burayı farkettim.. oraya kadar ulaşmış mıdır yağ,yoksa o bölgede bir bağlantı var mı yağın kaçabileceği? birleşim yerini sildim,ilerleyen günlerde bakacağım kaçak mı yoksa terleme tarzı bişey mi diye..[​IMG]
     
  2. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    emmede yaglanma olabılır ama sankı sendekı braz fazla geldı,turbodan sonra ıntercoolera gıden boruları ıntercoolerı ve emmeye gıden butun boruları temızle 1 hafta kullanıp yenıden kontrol et,arabada egr ıptalı mekanık olarak varmıydı ?
     
  3. rallier_61

    rallier_61 SCW Üyesi

    280
    6
    18
    cevap için teşekkrler..
    egr mekanik olarak c.c. ve yağ değişiminden sonra iptal olacak.. zaten temizlediğimde sızıntının yeni olmadığını farkettim; mesela dirsekten sonraki katılaşmış..
    ani hava değişiminden dolayı huylandım,ulaşabildiğim heryeri kontrol ediyorum..turbo çevresinde kaçak-terleme tarzı bişey göremedim.. ayrıca ilk fotodaki valf motoru çalıştırınca kapalıya yakın bir pozisyona geçiyor;tek olduğumdan gaza basacak kimse bulamadım; rölantide durum böyle.. fotoğrafta motor çalışmıyordu..boğaz kelebeği oluyor muydu dizelde ya,ona benzettim??
     
  4. Megachips

    Megachips SCW Üyesi

    264
    54
    28
    ben ortada bi ıslaklık görmedim.. bu tür terlemelerin olması çok normal..
     
  5. rallier_61

    rallier_61 SCW Üyesi

    280
    6
    18
    kelepçedekinin bayağıdır farkındayım;sürekli gözlemliyorum artış yok ama kelebeğin ordaki yağlanma kafamı karıştırdı?? ayrıca kelebeği elle kontrol ettim,rahat çalışıyordu.. c.c. ile emme hattı temizleme sıvısını uygulayınca intercooler da bundan nasibini alıyor mu?? tahminimce onun içi de terlice:D
     
  6. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    boruları temizlettir genede bende aşırı bişey göremedim...
     
  7. rallier_61

    rallier_61 SCW Üyesi

    280
    6
    18
    şayet boruları temizlettim ve egr de kör contayla iptal oldu..bir sonraki kontrolde aynı manzarayla mı karşılaşacağım;dizelin doğası gereği.. yoksa tekrarlamaz mı?
     
  8. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    varol abinin arabada intercooler hortumu aynı durumda şu sıralar
     
  9. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    vlla bende de var aynı durum anlam verebilmiş değilim..hatta çekişde de bir değişiklik var gibi geldi bana..yani koltuğa yapışmıyorum şu aralar şaşırdım..boruları temziledim bekliyorum..
     
  10. rallier_61

    rallier_61 SCW Üyesi

    280
    6
    18
    abi o kaptun altta boş yer var mı ki sende:D heryer hortum ..
    carbon clean+ manifold temizliği gerekli sanırım..?? bakımda Megachipsteyiz zaten:eek:key:
    bende çekişte bi değişim yok, şükür:cool:
     

Sayfayı Paylaş