1.4 TSI lar bu kadar çokmu yakıyor? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

1.4 TSI lar bu kadar çokmu yakıyor?

taykac

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
855
Beğeniler
44
Yaş
56
#1
İki hafta önce Gaziantep -Uşak yapıp geri döndük.Araç 1.4 tsı motorlu A3.Bir depo benzin 500 km yol yaptı her seferinde.2000 km yol ve 4 depo.depo 50 litreyle doldu.200 tl her depo.Araçta 3 kişiyiz valiz falanda yok.Hızımız 100-140 arası.Dönem dönem 180 e çıktık ama çok değil.Zaten radar korkusuyla çok basamıyorsun.Bu motorlar bu kadar çok yakıyormu yoksa araçda bir problemmi vardı acaba.
 

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
Beğeniler
168
#2
eger 140 km nin uzerındeysen normal olabılır aslında bıde audı agır aractır ama 500 de cok sankı
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Beğeniler
280
Yaş
44
#4
walla Tekin abi, araba A3 muhakkak farkı vardır bizdekinden. benim arabada depo menzil 500km olsa ben hemen satar 1,6ya geri dönüş yapardım yahu hemde şehir dışı. devirli mi gittiniz naptınız anlamadım var bir terslik bence. Uzun yolda bence o araç 700kmleri görebilmesi lazımdı.
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
Beğeniler
79
#5
abi 500 km gercekten şaka rakam ya kesın bısı var ben 1.4 benzınlı ıbıza ıle onda falza gıdıodum
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Beğeniler
280
Yaş
44
#6
Tekin abi ben şu anda 530kmyi geçtim daha yeni depo yarıya geldi, var bişey o arabada.
 

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
Beğeniler
168
#7
6. viteste 140 da sabıtlesen arabayı duz yolda 100 km de 7 lt yaksa en az 700 yapması lazım bı garıplık varmıs
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Beğeniler
58
Yaş
29
#8
bence de bir problem olabilir.uzun yoda 500 km. tsı için bence düşük..en azından 600 gitmesi lazım diye düşünüyorum
 

RED SHARK

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,868
Beğeniler
59
Yaş
33
#9
tekin abi herhalde bi sıkıtı var onda kontrol ettirin bi bence