1.4 tsi katalizor iptali | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

1.4 tsi katalizor iptali

ESY

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
198
Beğeniler
19
Yaş
26
#1
Arkadaşlar sorum şu kat iptali yaptırmak istiyorum.. fakat herhangi bi egsozcuya götürdüğümde katalizörün boğazda olduğunu sökülmeyeceğini sökülürse motora arıza vericeğini sensör olduğunu vs gibi şeyler söledi

1.4 tsi kat iptali yapan varmı ses nasıl yada yapılırmı yapılmaz mı bilgi alabilirmiyim ..
 

ESY

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
198
Beğeniler
19
Yaş
26
#3
çok maliyet çıkartırmı peki yeri nerde ? motor arızası vs . verirmi peki ?
 

ESY

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
198
Beğeniler
19
Yaş
26
#7
aynen yekta abimizin attığı linkten baktım ben şimdi :) halkalıdayım ben bayağı uzak bana.. bi fiyat alayım önce. inş arıza vs gibi şeler olmaz ya. çok istiorum kat iptali orta iptal son iptal istediğim ses yine yok yine yok :)
 

alicanbasarir

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
1,688
Beğeniler
84
#8
aynen yekta abimizin attığı linkten baktım ben şimdi :) halkalıdayım ben bayağı uzak bana.. bi fiyat alayım önce. inş arıza vs gibi şeler olmaz ya. çok istiorum kat iptali orta iptal son iptal istediğim ses yine yok yine yok :)
Kardeşim aradığın herşeyi Mustafa ustamızda bulucaksın bundan emin ol , işinin ustasıdır için rahat olsun :eek:key: :)
 

YEKTA

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
6,728
Beğeniler
2,393
Yaş
43
#9
sana ben bişey diyim kafanda şekillensin ben egzost ucunu oraya geldim ve ona taktırdım hesabını sen yap artık....
 
Üst Alt