1.4 Tsi 140hp Leon Fr'ım | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

1.4 Tsi 140hp Leon Fr'ım

Burning_FR

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
5
Beğeniler
5
Yaş
24
#1
IMG_1912.JPG http://i61.tinypic.com/16iwcuw.jpg
http://i58.tinypic.com/2kowuw.jpg
http://i58.tinypic.com/21j390i.jpg

Merhabalar Seat ailesine yeni katıldım. Bu 3. arabam bundan önce 2011 Ford Fiesta ve 2012 Golf Trendline TDI kullanmıştım. 2 hafta kadar önce golfumu satıp 0 km Seat leon FR aldım. Bundan önceki 2 arabamdan gayet memnundum az yakıyolardı fakat 20 yaşında genç bir insan olarak sürüş te daha fazla heyecan ve dinamiklik aradığım için yeni bir araba arayışına başlamıştım. Normalde hiç aklımda olmayan bir markaydı seat fakat babamın arayıp böyle böyle bi araba gelmiş burdaki bayiye( Çorlu VW ÇAlışkan OTO) demesiyle bi anda Seat FR radarıma girdi. Kafamda golf tsi Highline vardı fakat kah ankara doğuş otodaki ilgisizlik kah istediğim rengin ve manuel vites bulamamam yüzünden Seat Leon FR da karar kıldım ve bu arabayı aldım.Şu an 1.100 km deyim ve kararımdan hiç pişmalık duymadım. Bildiğiniz gibi araba 140 hp ve bu kasalarda ciddi bir hafifleme olmuş 1200 kg nin altında. Bu sebeplerde ötürü hatchback sınıfındaki en hızlı arabalardan biri olduğunu söyleyebilirim( OPC ve CUPRA tarzı 2 bin motorluk canavarları saymazsak). A180 i ve 1.16 sı olan arkadaşlarımla normal düz yolda bastığımızda onlardan daha iyi performans yapan bir araba yani c ve cla serileriylede baş edebilcek kadar hızlı ve seri bir araba( onlardan daha iyi bir araba demiyorum sadece performans olarak konuşuyorum tabiki onların yol tutuşları mühendislikleri daha üst seviyedir). Tip olarakta çok iyi bir araba bence kendine baktırıyo led farları olsun rengi olsun tamponları olsun her şeyiyle güzel bir kasa. Tek sıkıntım performanslı kullanım sırasında kabinin çok fazla ısınması bunun haricinde bir sıkıntısı yok hem performans yapıyo hem de istenirse ekonomik te kullanılıyo. Rodaj dönemi olduğu için çok fazla zorlamadım fakat 3. viteste eskişehir yolunda 161 e çıktı top speedinin 211 olduğu yazıyo fakat 220 leri geçiceği kanaatindeyim.
Motora yazılım yapmayı düşünmüyorum zaten yeterince güçlü araba ve yazılımın yarardan çok zararı olduğu düşüncesindeyim. Bunun harıcinde 1-2 ay içerisinde seat ın bilen bilir siyah 18 lik jantlarını taktırcam ve belkide aynaları siyaha kaplatabilirsem kaplatırım bunun harici eksta bir şeye gerek olmadığını düşünüyorum. İlerisi için planımda not ortalamamı toparlayabilirsem Leon Cupra veya 320d M performance hayalım var tabiki babama bağlı ben 20 yaşında öğrenci adamım sonuçta altıma bu kadar araba verdiğine şükür.
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,112
Beğeniler
5,569
Yaş
54
#2
Hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız

üyeler kısmında kendinide tanıtırsan tam olucak:)
 

dadaş34

VİP Üye
Administrator
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
7,760
Beğeniler
6,943
Yaş
33
#4
Hoşgeldin aileye yoldaş aslanın hayırlı olsun allah kaza vela vermesin


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

depness

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
323
Beğeniler
264
Yaş
31
#5
Hayirli olsun kazasiz belasiz bolca uzun yollar...

Nexus 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

igci_01

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
4,547
Beğeniler
1,593
Yaş
30
#6
Hayirli ugurlu olsun allah kaza bela vermesin guzel bir kombin olmus

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Leonm@nia

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
3,854
Beğeniler
1,636
Yaş
46
#7
Hoşgeldin kardeşim... aracını zevkle kazasız belasız kullanman dileklerimle... ilerideki hayalin deki araç için yorumum kesinlikle Cupra... 320 filan traş... :)
 

memet_one

VİP Üye
Administrator
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
11,589
Beğeniler
7,688
Yaş
32
#9
Hayırlı olsun güzel günlerde kullan aracını

HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Mertkan

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
1,456
Beğeniler
822
Yaş
27
#10
Hayirli olsun.Performans arayan bir kişi olarak 18 lik jant takma.Yakitta ve performans fark eder

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 
Üst Alt