• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

1.2 Tsi Sport Coupe 34-TU-0988

FB10ur

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
55
Beğeniler
47
Yaş
30
#1
Selam Arkadaşlar;

Yaklaşık 1.5 ay önce İbiza 1.2 tsi SC ile aranıza katıldım.

Aracım 2011 model 63 binde beyaz renkli İbiza Sc, alır almaz eryada periyodik bakımını gerçekleştirdik,hemen akabinde detaylı temizliğimizi pasta cilamızı yaptık.
İşin Modifiye kısmına gelince sade görselikten yana olduğum için yapacağım işlemlerde sade olacaktır.
App plakamızı,pleksi plakalığımızı taktık,
Ortadan sona kadar düz boru çekerek sona spor tip susturucu montajını tamamladık.
Bal peteği panjur siparişi verdim bekliyorum. Cupra tampon çok aramama rağmen bulamadım maalesef.
Marşpiyeller konusunda çok kararsız kaldım bir yanım sök diyor bir yanım kalsın :)
Herkese Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim

Bunun haricinde acilen sarı sislerden kurtulacağım :)

Buda Bonus olsun bir önceki Aracım 147 1.9 q2
 

kirlisakal

Teknik Koordinatör
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
6,742
Beğeniler
5,637
Yaş
43
#2
sticker yok :) gerçi bizde de kalmadı eve varınca yollim sana :) maşallah rabbbim kaza bela vermesin
 

FB10ur

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
55
Beğeniler
47
Yaş
30
#9
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin onur kardeşim marşpielleri sökme şekil duruyo benden sana tavsiye ;)
Teşekkür ederim cümlemize kazasız belasız sürüşler.
Marşpieller konusunda kararsızdım ama olumlu yorumlar fazla olunca kalacak gibi görünüyor :)
 

ibizalpi

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
2
Beğeniler
1
Yaş
26
#10
Selam Arkadaşlar;

Yaklaşık 1.5 ay önce İbiza 1.2 tsi SC ile aranıza katıldım.

Aracım 2011 model 63 binde beyaz renkli İbiza Sc, alır almaz eryada periyodik bakımını gerçekleştirdik,hemen akabinde detaylı temizliğimizi pasta cilamızı yaptık.
İşin Modifiye kısmına gelince sade görselikten yana olduğum için yapacağım işlemlerde sade olacaktır.
App plakamızı,pleksi plakalığımızı taktık,
Ortadan sona kadar düz boru çekerek sona spor tip susturucu montajını tamamladık.
Bal peteği panjur siparişi verdim bekliyorum. Cupra tampon çok aramama rağmen bulamadım maalesef.
Marşpiyeller konusunda çok kararsız kaldım bir yanım sök diyor bir yanım kalsın :)
Herkese Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim

Bunun haricinde acilen sarı sislerden kurtulacağım :)

Buda Bonus olsun bir önceki Aracım 147 1.9 q2
Marşbiyel leri sokersen talibim abi tampon konusunda golf 7 difizoru ne bi bak derim

SM-A500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt