Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

1.2 tsi 0-100

Konu, 'Video' kısmında mrtsnr tarafından paylaşıldı.

  1. mrtsnr

    mrtsnr SCW Üyesi

    2.558
    500
    113
    Gece eve geldikten sonra bi 0-100 deneyim dedim. Neler olacak diye.


    Bu başka bir deneme


    Buda 2'ye erken atmam nedeniyle geciken bir durum ama ona rağmen 10saniyede ulaşıyor.

     
  2. igci_01

    igci_01
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    4.522
    1.591
    113
    0-100 ne yaparsan yap 10 sn. gibi?
     
  3. bbj_bt

    bbj_bt SCW Üyesi

    2.354
    234
    63
    kasa agır yapcak bişi yok =) ibiza 1.2 tsi alır seni =)
     
  4. mrtsnr

    mrtsnr SCW Üyesi

    2.558
    500
    113
    Rahat rahat. 9,5 9'a filan iniyor en son :) lastikler çok patiye kalıyor.
     
    Bunu beğendi. bbj_bt bunu beğendi.
  5. bbj_bt

    bbj_bt SCW Üyesi

    2.354
    234
    63
    oda sürücülük marifeti kardeşim :D
     
  6. mrtsnr

    mrtsnr SCW Üyesi

    2.558
    500
    113
    Abi gel ben senin aracı aliim sen benimkini :D geçerim seni. :p

    Senin aracın turbosuz diye patiye kalmıyodur :p :p biraz eziim seni :p 85PS :p
     
    Bunu beğendi. bbj_bt bunu beğendi.
  7. KeChİ

    KeChİ SCW Üyesi

    1.543
    163
    63
    hepsi birbirine yakın süreler ama elindeki en iisidir die bişi var çünkü o senin ..:D
     
  8. mrtsnr

    mrtsnr SCW Üyesi

    2.558
    500
    113
    He 1.2 tsi ibiza, 1.4 tsi leonu da alır haberin ola
     
    Bunu beğendi. AlperMertKocak bunu beğendi.
  9. bbj_bt

    bbj_bt SCW Üyesi

    2.354
    234
    63

    abi beygirim amma konu oldu bu gece siteye yawww:D

    yakıcam arabayı lan :D:D
     
  10. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO SCW Üyesi

    3.050
    374
    83
    murat naparsan yap o araba 1.2 TSİ gel sen o direksiyonu bana ver :)
     

Sayfayı Paylaş