• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

İngiltere'de sigara almak..

Floydian

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,978
Yaş
29
İsim
Alp Sarıgül
Nereden
İstanbul
Plaka
GTI
Arkadaşlar yazdıklarımı biraz önce yaşadım. Sigara almak için yurttan çıktım. Yanımda nakit, kart, ehliyetim ve Üniversite kimliğim vardı. Açık olan Sainsbury's adlı markete girdim. Kuyruğu bekledim ve sıra bana geldiğinde 2 paket Marlboro Light alabilirmiyim diye sordum. Kimlik istediler Üni. kimliğimi verdim. Üstünde doğum tarihim yazmasına rağmen kabul etmediler. (Aynı kimlikle gece klübleri, barlar vs. girebiliyorum). Bende Ehliyetimi verdim bu sefer. Ehliyette sadece doğum yılı yazdığı için onuda kabul etmediler ve bundan daha önce görmediklerini söylediler. Bende Doğum yılıma göre her koşulda +18 olduğumu söyledim. Yine kabul etmediler. Bende İngilizce söylene söylene başka bir market/bakkal a doğru koyuldum. İkici gittiğim markette yine sıraya girdim. Sıra bana geldiğimde yine aynı senaryo yaşandı. Bu sefer yine doğum yılıma göre herhalde +18 olduğumu söyleyince ikna etmeyi başardım.

Bir ülkede sigara almak bile ne kadar zor olabilir? :(
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
31
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
TR'de de öyle olması gerekiyodu normalde ama..
ama işte.. :S :S
 

GÖKHAN33

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
1,948
Yaş
35
İsim
GÖKHAN ssssss
Nereden
İstanbul
Plaka
01NB56(207)
Bizim burda yeterki adam para kazansın yası falan onemlı degıl abıcım....
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
8,180
İsim
Sezgin
Nereden
Bursa
Araç
Diğer
Plaka
16 FL 485
Bi ara marketlerin kapılarına 18 yaşından küçüklere satılması yasaktır yazılı stickerlar yapıştırılmıştı..ama sadece yapıştırılmıştı zorunluydu zannedersem uyarı yazısını asmak..sadece asıldı okadar..içerde yine satıyolardı yasak filan dinlemiyolardı...
 

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
İsim
Mehmet ÇELİK
Nereden
Karabük
Plaka
78 ST 750
o ne biçim iş ya. peki alamadınmı sigarayı
 

cmi87

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
701
Yaş
32
İsim
Cüneyt Mert İleri
Nereden
İstanbul
Plaka
34 DY 7117
peki orda marlboro ne kadar dostum bi de onu öğrensek :)
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Yaş
36
İsim
Erhan İLERİ
Nereden
İstanbul
Olması gerektiği gibi.
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Yaş
33
İsim
Can Kurtbil
Nereden
İstanbul
Plaka
6R Polo GTI
Sıgara satma sınırı 18 degılde 20 flanmıymıs yanı ? nasıl sacmalık o oyle,hem kımlıgıne bakıyo hemde satmıo cok ılgınc
 
Üst Alt