• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Üniversite Sınavı..

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
sabah kahvaltı için pastanede bişiler yerken en az 3-4 kişi gelip farklı okulların yerlerini sordu..Pazar günü sabah 8 gibi E5 vs. yollar bomboş olur derken resmen trafik vardı sınav bugünmüş..küçük kuzenim de sınavda şuanda..Allah sınavdakilere kolaylık versin..sanırım 2 ya da 3 sınava girecekler, sınav stresi adı altında hiç bişi yaşamadım ama o dönemde canlı canlı ömrü giden arkadaşlarımı görmüştüm..
çok zor valla..
 

Umut Girit

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,963
Yaş
31
İsim
Umut GİRİT
Nereden
İstanbul
O zaman arkadaşlar kornalarımıza dikkat edelim
 

alicanbasarir

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
1,688
İsim
Alican Başarır
Nereden
İstanbul
Plaka
34 TC 7923
oturduğumuz evin tam arkasında mezun olduğum suadiye lisesi var yaklaşık bir saat önce gittim bi kaç arkadaşımın yanına ve sınav başladığında tam bir sessizlik yaşandı hiç şahit olmamıştım minibüs yolu gibi bi yerde ses olmamasına ama insanlarımız duyarlı Allahtan :) herkese Allah kolaylık versin bu zorlu sınavlarda..
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Yaş
28
İsim
Atilla Peynirci
Nereden
Isparta
Plaka
32AP154
Sınava girecek herkeze basarılar dilerim inş gönlüne göre olur herkezin
 

ERK_RS

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Kas 2009
Mesajlar
2,831
İsim
Riza Kerim
Nereden
İstanbul
Allah genclerimize kolaylik ve zihin acikligi versin. seneye kardesim girecek bu sinavlara. 2 sinav yapiliyor, biri bu gun; digeri okullar kapaninca.
 

4rd4

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
1,247
İsim
Arda Tezcan
Nereden
Ankara
Araç
İbiza 1.4 Reference
Plaka
06 Bd 1595
benim kuzenımde suan sınavda allah hepsıne kolaylık versın ıslerı gercekten zor ınş hersey ıstedıklerı gıbı olur.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
işin saçma tarafı sınav olana kadar dershaneler de sınav sistemi hakkında pek bişi bilmiyodu şaka gibi olcak şey değil.. :S :S
 

ERK_RS

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Kas 2009
Mesajlar
2,831
İsim
Riza Kerim
Nereden
İstanbul
bu sinava girenler biraz denek gibi bir sey oldu :( yigitin dedigi gibi dersaneler bile tam olarak ne olacagini bilmiyor.
 

Mircan

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
524
İsim
Sercan
Nereden
İstanbul
Plaka
34 SCN 43
Allah herkesin gönlüne göre versin. 2 sene önce Kartal'da minübüs lerin son duragına yakın bi okulda sınava girmiştim. Korna seslerinden Paragraf sorularını yapamamıştım :(
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
Allah herkesin gönlüne göre versin. 2 sene önce Kartal'da minübüs lerin son duragına yakın bi okulda sınava girmiştim. Korna seslerinden Paragraf sorularını yapamamıştım :(
senin de sanki yapmayasın varmış be kardeşim.. :D :D
 
Üst Alt