Çift&Tek Kapı İbiza SC - Makyaklı & Makyajsız Leon Spoiler Marşpiyel (HERKEZ BAKSIN) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Çift&Tek Kapı İbiza SC - Makyaklı & Makyajsız Leon Spoiler Marşpiyel (HERKEZ BAKSIN)

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,930
Beğeniler
2,640
#1
Arkadaşlar İstanbul Efe polyesterden toplu olarak spoiler isteyenler olursa montaj, boya ve işcilik dahil fiyatlar aldım.

NOT 1 : Ürünler son kasa araçların orjinal fabrika çıkışlı spoilerin birebir aynısıdır, fiberidir.

NOT 2 : Tek kapı spoiler alacak arkadaşlar için adam servisten 950 TL verip orjinal spoiler alacak ve kalıbını hazırlayacaktır yani piyasada yok bu spoiler rica ettim 5 kişi olursak bunu yapacak.

FİYAT ÖZEL SCW : 200 TL !!! ( Yan marşpiyeller de ayı fiyat )



Tek kapı İbiza SC Spoiler isteyenler : ( ÖRNEK : http://www.seatclubworld.com/showthread.php?10487-2011-%FDb%FDza-cupra&highlight=cupra+spoiler )

PATRON

-----------------------------------------




Çift kapı İbiza Spoiler İsteyenler :





-----------------------------------------



Makyajlı Leon Spoileri İsteyenler : ( Örnek : http://www.seatclubworld.com/showthread.php?10860-Leon-cupra-Spoyler )

nedjo
onurcebir
ilker_ismail


-----------------------------------------



Makyajsız Leon Spoileri İsteyenler :




-----------------------------------------


Leon marşpiyel İsteyenler :

Yekta
Aux
Patron
 

aux

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
1,852
Beğeniler
7
Yaş
31
#2
makyajlı makyajsız kasa leon için marşpiyel fiyatı da alalım bence..efe'nin işçiliği güzel boyasını falan güzel yapıyor..orjinal marşpiyele ,yere en yakın olan parçaya bi dünya para vermeye gerek yok servisten..
 

mfb

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
1,332
Beğeniler
6
#4
spoiler 950tl mi ? bi yanlışlık olmasın aksesuar kataloğundaki spoileri ben eryadan 340 tl almıştım boya hariç ben karbon kaplatmıştım işçilikte pek bişi almıyolar zaten 10-20 tl bence bi eryadan fiyat alın derim
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,930
Beğeniler
2,640
#5
makyajlı makyajsız kasa leon için marşpiyel fiyatı da alalım bence..efe'nin işçiliği güzel boyasını falan güzel yapıyor..orjinal marşpiyele ,yere en yakın olan parçaya bi dünya para vermeye gerek yok servisten..
Valla isteyen olursa onu sonra konuşuruz.

http://www.seatclubworld.com/showthread.php?10860-Leon-cupra-Spoyler.

spoiler 950tl mi ? bi yanlışlık olmasın aksesuar kataloğundaki spoileri ben eryadan 340 tl almıştım boya hariç ben karbon kaplatmıştım işçilikte pek bişi almıyolar zaten 10-20 tl bence bi eryadan fiyat alın derim
Çift kapıların farklı bizim arabalardan.. Bizimkiler 950 TL..
 

Pascal

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,570
Beğeniler
20
Yaş
34
#6
ya peki makyajlı spoilerini makyajsıza uyduramıyor muyuz?
 

eneserol

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
2,980
Beğeniler
286
Yaş
36
#8
Leon için konuşuyorum bu paraya o spoyler için değmez. Daha uyguna daha güzel bir spoyler bulunur yada yaptırılır diye düşünüyorum. yine de yaptıracak olanlara hayırlı olsun
 

patrıot

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
2,834
Beğeniler
290
Yaş
39
#10
serbay eskı kasa toledo ıcın cam ustu spoıler fıyatı alabılırmısın?Anatomık olayını cozduk sıra bunda bırazda eskı kasa sahıplerı ıstıfade etsın